FI Masuk BH!!!

16:42:00
Assalammualaikum readers semua.  semua sihat tak ni??  kalau sihat Alhamdulillah...  okey,  dihari yang baik dan tenang ni FI nak kongsi cerita dengan korang semua.  KOrang dh baca tajuk atas tu kan??

Syukur...  bersyukur sangat2.  tak terkata FI dibuatnya.  gembira FI tengok berita yang terpampan di dlam surat khabar BH tadi.  Alhamdulillah,  dapat masuk BH.  terima kasih FI ucapkan pada wartawan BH yang beri peluang pada FI untuk menghiasi segmen blogger remaja di sudut dalam akhbar Bh.  tak tahu nak cakap apa lagi.  berterima kasih sebaanyak mungkin....

tara...  hahaha,  gedik betul FI ni.  yalah,  tak pernah masuk surat khabar katakan.  macam nilah jadinya.  perasaan terkejut tu mmg ada lagi dan dirasai sampai tengah menulis entry ni.

FI harap,  FI akan terus berada di dalam dunia penulisan blog ini.  rasanya dh tk boleh nk berpisah dh.  mmg jiwa dan darah menuliss tu mengalir dalam badan.  padahal dlm keluarga FI takde sorang pun yg berketurunan darah penulis.  erk??  heheheh


doakan FI terus mengupdate.  Fi doakan korang jugak supaya terus sukses...

Ini titik permulaan FI untuk terus melangkah dengan lebih jauh. Macam yang FI ckp di entry  Kenapa nak jadi blogger?

kita semua bermula dari kosong.

sekian terima kasih.  thankiu sudi baca.  nanti ada masa FI akan update lagi.

sudi komenlah sikit.. hehehe.. jangan lupa like sekali tau...


Annyeong!!!

8 comments:

  1. wah..tahnia keladi ucpkan...gud luck yer......

    ReplyDelete
  2. terima kasih semua. gudluck jugk fi ucapkn pada korang semua

    ReplyDelete
  3. pergh hebat r fi....jadilah macam fi!

    jeles nih...

    ReplyDelete
  4. hehehe.. @Sofieadie FI tak hebat mana pun. terima kasih sudi masuk blog FI yang tk seberapa ni..

    ReplyDelete
  5. maaf lambat fazrol.. tahniah beb! Nice achievement as a beginners!! Keep it up! We can do it! Fighting! ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/

    ReplyDelete

Drop ur felling Here

Powered by Blogger.