Segmen; Bloglist 1st Time By Lokman Hakim

21:34:00
Aku rajin nak join segmen semua ni. Sekurang-kurangnya tak adalah mendap sangat blog aku tanpa apa-apa entry. Nice kan? haha!

Apa kata jom kita join sekali. mana tahu boleh jumpa kawan blogger yang lain. Lokman Hakim ni pun boleh tahan popularnya jugak. Aku je yang masih tergapai-gapai. Entah orang kenal ke tidak aku ni. Sebab tiba-tiba aje muncul dalam dunia blogger ni. Ceh!

Tapi macam biasalah. Kalau nak buat segmen ni kita kena bagi syarat sikitkan. Syaratnya mudah aje Si Bro Lokman ni bagi. Follow blog, Follow Facebook, Follow Instagram. Done. As simple As that. 

Okey? Tak mau stress-stress. Ingatlah. Dengan membaca blog Qbal Ramlan. Korang takkan stress kecuali kalau Qbal yang stress kan korang. Heks!

One more thing! Hakim Lokman tahniah sebab dah ada domain sendiri. Aku di sini masih lagi blur dan termenung sama ada nak tukar ataupun tidak dari blogspot.com ke .Com saja.

Okey, Tau mau stress-stresslah Qbal. Kitkat kan hado.

9 comments:

  1. Jemput join giveaway RM200 shopping credit dari SGshop :)
    AyueIdrisXSGshopMalaysia Giveaway

    ReplyDelete
  2. goodluck and all the best qbal

    ReplyDelete
    Replies
    1. πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜„πŸ˜„✌✌

      Delete
  3. All the best bro.. jalan2 jap kat blog member hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh-ceh hahshahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  4. All the best! Dah lama tak join segmen2 macam ni.. ;)

    ReplyDelete

Drop ur felling Here

Theme images by compassandcamera. Powered by Blogger.